miere de albineŞi miere Şi cadou
Urmăreşte-ne pe Facebook:
@simieresicadou

Transport



Coletele vor fi livrate la adresă prin firme de curierat partenere (Fan Courier, DPD Curier, Sameday, Cargus, GLS, Poşta Panduri) la costul de 23,00 lei pentru toate tipurile de plată: Card online, Transfer Bancar si Ramburs, sau cu ridicare din Pachetomat la costul de 17 lei pentru plata în avans: Card online sau Transfer Bancar.

Livrarea produselor din stoc poate dura în medie 24-48 de h, în funcţie de localitatea clientului.

Clienţii din oraşul Braşov pot ridica comanda din Pick-up Point: Braşov, str. Nicolae Labiş, nr. 1, după ce au achitat comanda online prin Card, Transfer Bancar sau Link de plata (la cerere). Dupa confirmarea incasarii comenzii se va stabili o oră de comun acord pentru a ridica comanda de la adresa menţionată.

Pentru o comandă cu borcane de miere personalizate sau pachet Gift Box cutie personalizată, menţionăm că durata de procesare a comenzii poate dura între 7 şi 14 zile.

Comenzile cu valoare mai mare de 400 de lei vor beneficia de Transport Gratuit.

  • Livrare curier rapid pentru Plată Card Online, Ramburs sau Transfer Bancar: 23,00 lei
  • Pachetomat: plata în avans Card Online, Transfer Bancar: 17 lei
  • Local Pick Up Braşov- Nicolae Labiş nr. 1, GRATUIT (Cu plata in avans!)


  • Modalitati de plata! / Cum platesc?


    Comenzile plasate online se vor achita cu:

    1. Card online

    Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

    Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta. Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
    Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele simieresicadou.ro.

    2. Ramburs la Curier 

    3. Transfer Bancar* în contul nostru IBAN RO94 RNCB 0053 1814 6670 0001 deschis la BCR, beneficiar SC PIXELBEE NET SRL.


    *Vă rugăm să folosiţi ID-ul comenzii la detaliile de plată sau numărul Facturii Proforme (pe care o veţi primi de la noi). Vom expedia comanda dvs. imediat ce contravaloarea acesteia va fi confirmată în contul nostru.

    ANUNT IMPORTANT: Dacă în termen de 48 de h încasarea NU are loc, ne rezervăm dreptul ne a anula comanda dvs şi a repune produsele în stoc spre vânzare!



    4. Prin card de credit emis de Unicredit Bank:


    Programul de plata in rate fara dobanda este disponibil pentru cumparaturi online pe site-ul www.simieresicadou.ro in 2, 3, 4, 5, 6 rate fara dobanda, la orice comanda.


    "Pentru asistenta cu privire la cardurile Unicredit Bank, poti apela: +40 21 200 2020 (apel cu tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) *2020 (apel cu tarif normal in retelele mobile Telekom Romania, Orange, RCS&RDS, Vodafone)".

    5. Prin card de credit emis de Banca Transilvania:


    Acum e mai usor sa-ti cumperi tot ce iti doresti cu cardul STAR de la Banca Transilvania. Ti-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poti sa platesti in 2, 3, sau 4 RATE fara dobanda.
    2, 3 si 4 rate cu BT Start


    Sunt incluse in programul STAR Card cardurile de cumparaturi:  STAR Forte, STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic si BT Flying Blue Premium


    Daca nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplica AICI si platile online devin mai simple ca oricand:

    Rate fara dobanda perioada de gratie de pana la 56 de zile comision zero la toate cumparaturile plati sigure pe internet.

    Intra pe www.starbt.ro si afla toate avantajele programului STAR.

     0800 80 2273(CARD) Apel gratuit din orice retea nationala, fixa sau mobila

     *8028 Apelabil din orice retea nationala, fixa si mobila

     0264.594.337  Apelabil din orice retea, inclusiv international



    Politica de Retur


    A. Anularea tranzactiei inainte de livrarea produselor:

    Dupa anularea unei tranzactii efectuate prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia. Daca cererea de anulare a tranzactie este solicitata atunci cand deja comanda a fost expediata, la restituire se va primi valoarea produselor fara taxa de livrare si ambalare.

    B. În ce situaţie se poate efectua un retur:
    Returul este acceptat în următoarele situații:
    - ❌ Lipsa de satisfacție față de produs (ambalaj, așteptări neconfirmate)
    - 📦 Produsul a ajuns deteriorat sau ambalajul a fost compromis la livrare
    - 🔄 Ați primit alt produs decât cel comandat
    - ⏱️ Comanda a fost livrată cu întârziere majoră și nu mai este de actualitate
    - 🛍️ Ați plasat comanda din greșeală și nu a fost încă deschisă/consumată
    La retur, vă rugăm să specificați unul dintre motivele returnării menţionate mai sus.

    Important: Produsele alimentare desigilate sau începute nu pot fi returnate, conform legislației în vigoare.

    - Produsele comandate şi desfacute NU se pot returna!

    - Comenzile PERSONALIZATE cu preferinţele clientului NU se pot returna!

    - Se acceptă ca retur în termen de 14 zile produsele nedesfacute, după ce ne-aţi contactat în prealabil şi ne-aţi anunţat de intenţia de returnare.



    C. Rambursarea / restituirea tranzactiei dupa retur:
    In cazul comenzilor deja livrate rambursarea comenzii este posibila in urmatoarele conditii:

    - Costurile aferente returnării sunt suportate integral de către client, în cazul în care din proprie initiativă se doreşte returnarea.

    - În caz de retur, clientul, îşi asumă costul de restituire a coletului, împachetarea produselor, cu folie cu bule şi cutie de carton, pentru ca acestea să ajungă întregi la destinaţie.

    În cazul în care produsele noastre ajung distruse/sparte din vina curierului vă rugăm să ne semnalaţi adaugând reclamaţiei şi cateva imagini cu ambalajul şi recipientele, urmând să primiţi contravaloarea produselor împreună cu taxa de livrare sau un nou colet la schimb.

    - Nu acceptam colete retur cu restituirea sumei Ramburs. Toate retururile se vor deconta prin Transfer Bancar sau restituire tranzactie prin card online.

    - Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.




    Vă mulţumim! Pentru alte detalii nu ezitaţi să ne contactaţi:


    PIXELBEE NET SRL

    CUI - 51454737, J2025018546007

    str. Nicolae Labiş, nr. 1, Braşov

    simieresicadou@gmail.com

    office@simieresicadou.ro

    0785612524